fredag 13 april 2012

You find the key to paradise

Äntligen hemma från jobbet, eller ja, jag säger hemma, för hos Daniel är mitt hem.
Hade min bil i stan för hjärtat skulle göra framvagnsinställning, men eftersom jag har en sån jävla kuksugar skit bil så gick ju inte det..
Iallfall så hämta han mig på flakan sen åkte vi till stan, i hans bil så klart.
Och just nu gör han rent sitt paintboll gevär för han ska ut och leka krig i skogen med sina pojkar i morgon. Jag sitter bara här, gör just ingenting och smuttar på en god öl!



Måsten även tillägga att detta är världens grymmaste person, vill så grymt jävla gärna se han live, är helt besatt & har varit det ett tag nu!


Gonna put the the world away for a minute
Pretend I don't live in it
Sunshine gonna wash my blues away

Zac Brown


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar