fredag 13 april 2012

fredag den 13

Nyss gått två varv runt lillfjärden med Amanda, riktigt skönt !
Ätit frukost och nu sitter jag här med en kopp kaffe.
Ska ta och tvätta, städa och plugga lite innan jag åker och jobbar kväll ute i Ingsta, 15:00-21:30!
Under tiden jag jobbar ska älskling göra framvagns inställning på min bil så jag kan byta till sommar däcken, världens snällaste pojkvän som tar på sig de skitjobbet !

Tråkigt nog har storebror sålt sin volvo s60, sen jag skulle få om jag fixade mina betyg jag har ig i. Varken pappa eller bror trodde jag skulle fixa de, men har bara kemin kvar nu så då får pappa bidra till ny bil istället, men känns nästen bättre så jag kan välja lite själv :)

Nä nu ska ja städa !

1 kommentar:

  1. Bra jobbat Malan, säker på att du fixar kemin också.. :)
    Välj nån snygg bil då :)

    SvaraRadera