torsdag 10 januari 2013

onsdag 10/1 - 2012

För precis ett år sedan, blev jag och D vänner på Facebook.
Vi började prata lite i chatten, om snö och vart man kunde åka skoter.

Senare på kvällen skulle jag och Amanda ut och åka lite bil, jag skrev på Facebook att jag körde.
Efter en stund såg jag att även D var ute och åkte bil, jag och Amanda började smyga efter han en bra stund, men han kom på oss ganska snabbt för fick ett mejl på Facebook där det stod : silvrig audi ?
Blev lite pinsamt då så vi sluta att följa efter.

Efter ett tag så börja min bil låta väldigt konstigt, eftersom jag visste att D var duktig på bilar så var jag ganska snabb med att leta upp hans mobilnummer och slänga iväg ett sms : min bil låter konstigt, kan du lyssna på den ? :) /Malin.
Så ringde han helt plötsligt, kändes väldigt jobbigt, jag är ganska blyg även om det inte värkar så.
Han sa att han skulle komma ner på Gretas och lyssna.
Jag och Amanda åkta dit, så ser vi hur han parkerar en bit bort  och kommer gående och hoppar in i bilen.
Då kändes de ännu jobbigare, jag tror ja skratta åt precis allt han eller jag sa!
Han lyssna på bilen men kunde inte komma på vad det var för något, så D åkte hem igen och jag ringde Lars Nordin som kom på på en gång att jag måste fylla på med servoolja.

En timme efter D hade åkt hem fick jag ett sms av han : Jag kom på nu att det antagligen är servon som låter.
Vi började smsa mycket, ringa till varandra, umgås och sova med varandra.

I början var jag rädd hela tiden, att han helt plötsligt skulle lämna mig, prata med andra tjejer eller leka med mig. Men det hände aldrig och jag förstod verkligen att D tyckte om mig, han vela vara med mig och ingen annan.
Mamma och pappa var också glad, jag vet att de sa till mig : Daniel är en jätta fin och snäll kille, vi ser att han gör dig lycklig !. 

Och jag är lycklig, jag mår så otroligt bra av att veta att Daniel är min, att han älskar mig och det är mig han vill leva med, jag älskar dig mer än du förstår!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar