måndag 7 maj 2012

Jag är överviktig.


Hej, jag ville bara berätta att jag nyss fått reda på att jag är överviktig.
Jag vet inte riktigt varför, men det bara är så.
Uscha, måste genast ändra på min kropp, för så här kan jag inte se ut, jag mår inte bra av det och mina knän kan gå av.
Min hälsa är heller inte nå bra, även fast jag är ute och går varje dag, springer intervaller och går på GI-metoden.
Men jag får ändå inte se ut så här, för jag är överviktig.

Jag ska ändra mitt sätt att leva, istället för att gå på GI, ska jag börja leva på Red Bull istället.
Jag ska sluta ut och gå/springa, jag ska näst intill bo på gymmet.
Och när jag inte är på gymmet ska jag dricka Red Bull och även hinna med alkoholen så mycket som möjligt.


Som tur är, så är inte jag hjärntvättad, bara grymt irriterad.
För i mina ögon, så är min kropp en "normalkropp".
Visst något kilo vill jag gå ner. Men jag vill inte se ut som ett anorexifall.







I Alexandra Nilssons ögon så är jag överviktig eftersom jag inte ser ut som henne.
http://www.kissies.se/las-det-jag-skriver-istallet-for-hitta-pa-en-egen-sanning


Förstår inte riktigt hur hon tänker och feg som vanligt är hon, hon kan inte svara på något.



4 kommentarer:

  1. hahaha :D Kan det vara som någon skrev i kommentarerna att hon börjar tappa läser så hon börjar provocera igen för att då upp antalet?
    Man hoppas ju det, för sjukt snedvriden syn hon har på kroppar och hur dom ska se ut annars.

    SvaraRadera
    Svar
    1. ja säkert så, sen verkar hon ju vara ganska avundsjuk på bella, varför skulle hon annars bry sig om vad hon gör och ser ut.. ?

      Som tur är tar jag inte åt mig, men jag tycker det är hemskt när ja vet att det är tjejer som är 13-14 år som vill se ut som henne och läser hennes blogg..

      Radera
    2. Haha ja eller hur, så patetiskt av henne.

      Jag har lärt mig att tycka om min kropp och har en sambo som älskar mig för den jag är, och helt ärlig har jag hellre några kilo för mkt än att se ut som henne. Och som du säger så är det hemskt med alla småtjejer som faktiskt tar åt sig och tar efter såna sjuka kroppsideal!

      Radera
    3. Vem du än är, hur du en ser ut - måste du lära dig att älska dig själv !

      Ja precis, hellre något kilo mer !

      Radera