fredag 25 maj 2012

fredag, 9 dagar kvar

Idag hade vi studentfotografering, blev riktigt bra, tror ja.
Daniel sluta kl14 så åkte massa ärenden sen  hem till Rogsta och greja med hans båt som han har där.
Åkte sen in till stan strax efter halv 6, han skulle på Texas kl 7.
Nu sitter jag här och väntar på Frida, som är så jääääävla seg!!
Ska hitta på något riktigt kul, vi ska skratta när vi är på Gretas som aldrig förr, fast man inte får har kul på Gretas utan en viss persons tillstånd, men vem bryr sig ?
Eller nej, jag bryr mig inte, jag provocerar.
HA-HA.

Lite nytt i garderoben blev det även idag, fick hem min bikini från Bubbleroom, en  millitärgrön som är virkad.
Köpte även en strand klänning från Gina Tricot. - Älskar lönen - Hatar lönen för att den tar slut så fort.
Men appapp, måste spara, AAAALAAANYAA!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar