onsdag 23 maj 2012

Cirkusar, jag tänker på våldtäckt.

Var ju som sagt duktigt och klev upp tidigt och gick ut och gick, gick min vanliga runda, ner vid hamnen -  nedanför köpmanberget - time -  öster !

När jag kom nedanför köpmanberget så såg jag att dom börjat sätta upp en cirkus där, men jag såg att det gick att gå igenom där ändå, så jag fortsatte.
Det var en vagn som stod efter kanten mot vattnet där det satt tre personer, killar, ut mot vattnet, jag såg att dom titta på mig.
När jag kom närmare bytte dom sida, satt sig i öppningen på vagnen och när jag gick förbi börja dom busvissla, peka och prata på deras språk och tittade på mig.

Jag tycker det är så vidrigt, dom är så äcklig.
Skyndade mig förbi allt jag kunde och tog upp mobilen och låtsades ringa.
Man vet ju aldrig vad dem kan göra..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar