måndag 7 maj 2012

tiden går för fort

drar lite kort om helgen.

Fredag-

Jag och Amanda J skulle fin dricka lite, plugga, kolla på film och snacka skit, ja tjena.
Sluta med att vi åkte bil med Johan och Jolla och jag söp ner mig själv!

Lördag-

Jag och älskling åt tacos, basta  och bara myste !
Även att Rut var på rymmen igen, men som tur var satt hon i garderoben så gick lätt att fånga henne!

Söndag-

Tog det lugnt, skulle plugga men blev aldrig av, som vanligt.. Blir så arg på mig själv för att jag aldrig tar tag i saker och får dom gjord!
Lyckades även somna mellan kl 6 till halv 9 på kvällen, inte fan kunde jag somna i tid sen, somna efter kl3 på natten, kan ju säga att det inte blev någon skola idag!!


Är även stolt över mig själv som orkar springa längre och längre intervaller nu, sprang 3,6km igår, eller 3minuter och gick 1min!
Det tar sig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar