söndag 27 maj 2012

underbara sol

Blev lite fylla i fredags, Frida körde sportvofflan, jag och Hanna brukade alkohol och Johan var även med, grymt sällskap!
Men fyfan för dagen efter.. Världens jävla huvudvärk, kändes ungefär som att jag ramlat och slagit i huvet jätte hårt.. :(
+ bakfull på det.
Hade även lovat att cleana och vaxa Jörgens bil, var bara att bita ihop, även fast det kändes som jag skulle spy, somna och svimma på samma gång!
Hemskt att må så i det fina vädret !!
Lördag kväll åkte vi till Daniels stuga och åt grillat med hans föräldrar, höll på att somna hela tiden !
Åkte och hyrde film, somnade på en gång, innan kl10 på en lördag kväll, men det behövdes!

Idag har jag tvättat Rospiggen, solat med Frida och sen åkt tillbaka till Piggen, cleana, gick skit bra, vaxa - gick SKIT!
Hade råkat ta vax som var till aluminium båtar.. Bara att börja om från början !
Även att de tog slut på trasor, så får tacka alla er som lämnat donken servetter i min bil :D

Efter att jag var klar med båten åkte jag hem igen, skulle plugga.
Tro på fan att jag glömmer bokjäveln i bilen !!!
Aldrig i hela mitt liv att jag tänker gå ner 4trappor igen. ALDRIG.
Hatar att bo högst upp..

Och Daniel hade även varit duktigt och städat  när jag kom hem, ( han fick välja mellan att berätta saga eller städa, så han blev mer eller mindre tvingad )
 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar