tisdag 22 januari 2013

Oh Boy

Vaknade i morse av halsonda, täppt i näsan och feber.
Inte alls någon bra start på dagen!
Gjorde mig i ordning, gick med Snobben till farmor och lämna han där.
Han är så söt när han kommer till farmor, sätter sig och slänger upp tassen på henne,
en vana för han att han jämnt får en godis när han kommer dit. Gofisen.
Fanny och hennes mamma kom och hämta mig där så följde jag med dem på alla bilfirmor här i hudik som byter in bilar, försökte hitta en ny till F, men svårt att hitta någon lagomt stor i en billig prisklass.
Efter det släppte hon av mig hos farmor igen, hämta Snobben och gick hem.
Satt igång att leta privata hyresvärdar, får tacka alla som gav mig nummer.
Gick väldigt segt i början, ingen som hade eller visste av någon som skulle bli ledig.
Blev super glad då det var en som sa att han hade en ledig tills han sa att de var en 4 på 93kvm..
Lite VÄL stort för mig och D.
Men allt eftersom var det fler och fler trevliga som jag prata med, men de var jämnt 2 på tur före, men tog mitt namn ändå..
Men den sista på listan lät väldigt väldigt lovande, pratade nästan i 20min, så har jag tur så ringer han upp om någon dag och säger att han har en. Han prata om en 2a på 70kvm ovanför kaffebaren med en hyra som inte låg på över 5000kr. Skulle ju vara toppen ! :D



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar