lördag 26 januari 2013

feel good

Sitter med en redbull-jäger i handen efter lite god mat i hos mor och far och 8mil på skotern.
Jag och D klev upp kring 9, åt frukost, klädde på oss och tog skotrarna med sikte på Bergsjö.
Hälsa på hans farmor där, fick gofika sen åkte vi vidare mot Jättendal-Harmånger-Stocka-Rogsta.
Det blev en härlig tur. Fick även följe av ett gäng från Ilsbo macken till Bergsjö.
Jag som verkligen HATAR att åka före någon annan var ju tvungen till det nu när vi åkte med okänt folk, blir så stressad. Men märkte efter ett tag att ja inte blev så stressad av att ligga i det tempot. Träning ger resultat!

Blir iallafall jobba i morgon 0700-1400 sen ska ja hämta Axa hos Fannys mormor och ha henne resten av dagen, ska även försöka få D att passa henne ett tag så ja kan dra iväg och gymma.
Har fått tagg från Hudiksvalls Kommun så jag kan gymma, 500kr för ett år. Är inte världens största utbud men det finns det jag vill träna och det är nästan aldrig någon där!

Nej nu ska jag bjuda familjen och D på efterrätt och slå på en film, ha en trevlig lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar