torsdag 26 april 2012

Hejhoppgummisnopp!

I morse klev jag upp med Daniel kl6, gick ut och gick 2,5km med bobbe i regnet !
Det ger resultat, magen blir plattare och plattare, jag blir piggare och piggare!
Och det är även skönt att nu när jag kommit in i det, så vänder jag inte om när jag kommit ut på bron.

Efter skolan var jag med min älskade Frida, åkte hem till bobben och åt mat, största del varför ja vela hem var för att kika på lönespecen, men hade jag fått någon eller ? NEJ!
Blev jätte orolig att det blivit nå strul att jag inte skulle få någon lön, hade ju varit typiskt nu när studentresan skulle betalas !
Ringde till växeln som en dåre, dom svara ju självklart inte i första taget, och när dom väl svara var inte den personen inne som håller koll på lönen, så var bara att åka in till jobbet och kolla.. Hade världens klump i magen utifall de blivit nå fel..
Men det visade sig att nu när jag fyllt 19år så får jag inte någon lönespec längre!
Så jag kunde andas ut, blev även glad när hon sa vad jag fick i lön, 2500kr mer än väntat, älskar semester ersättning :D

Nu har precis Frida åkt till Hanna för dom skulle träna och jag tänkte försöka hinna med lite skolarbete innan jag och Jenny ska ut  och gå !


It's funny how it's the little things in life
That mean the most.
Not where you live, what you drive, or the price tag on your clothes.
There's no dollar sign on a piece of mind,
This I've come to know.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar