tisdag 17 april 2012

vad livet vore enklare om man inte hade tänder, tänker inte gå till tandläkaren !

Ja som många vet hände det en sak för ett och ett halvt år sedan så jag fick 3 tänder förstörda.
En av dom är en fram tand, den jag har haft mest problem med och självklart knaka det till i den i morse så jag fick jätte ont och den sitter löst.
Efter att ha varit hos tandläkaren 10 gånger på mindre än ett halvår, brytit tillbaka en tand, knaka i hela huvet så jag trodde jag skulle svimma, tagit sprutor så jag vet inte vad, gjort rotfyllning och gudar vet vad jag mer gjort !
Då är man inte så sugen att gå dit nu igen, känns mer som att jag kan käka alvedon för att slippa värken istället för att gå dit..

& sen så har även tandläkaren sagt att innom några år så måste jag byta ut de 3 tänder mot plasttänder och när jag gör de kommer jag få gå tandlös i 2 veckor först.. med MIN otur blir det nog lagomt till studenten!!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar