torsdag 19 april 2012

Klump i magen

Ja då var det bestämt, efter övertalning och mutning av Amanda, så följer jag med på studentresa tillslut.
Till Alanya, ska bo på Hotel Uzel, kanske passande namn då det bara var 2stjärningt ?
Aja, vi kommer väl bara sova och fixa oss där ändå..

Men har världens klump i magen just nu.
Kommer jag hinna med skolan ?
Kommer jag få ett slutbetyg ?
Kommer jag fixa allt innan ?
Kommer pengarna räcka ?

Hur kommer det bli att vara utan Daniel och Snobben i en vecka ?
Hur kommer det vara, jag som tycker det är så jobbigt med engelska ?
Så mycket mer jag gruvar mig över..

MEN!
Klart jag kommer klara det !
Det blev ändå som att någon hitta start knappen på mig nu.
För nu måste jag ju verkligen sätta igång, på riktigt !



Nu väntar jag i alla fall på att Jenny ska komma in till stan så ska vi ut och gå, måste ju förbranna alla synder så man vågar visa sig i bikini till sommaren och i Alanya ! ;)

1 kommentar:

  1. Du kommer klara det, Malin! Du kommer att ha det så kul! Det där med engelskan behöver du inte oroa dig för, om inte annat är det väl bra att ta tjuren vid hornen och öva på engelskan.
    H:Carina

    SvaraRadera