fredag 27 april 2012

Different Kind of Fine

Tänk att man kan göra allt för lite popcorn !
Igår skulle jag och Daniel kolla på Ice Age 3 och äta popcorn till, jag höll på inne på toa då Daniel säger "jaaa.. de var den popcorn maskinen de.."
Då hade inte den torkat riktigt sen vi använde den sist så en säkring gick och självklart hade vi ingen ny propp!
Ringde runt till folk som en galning som bodde i närheten, men ingen hade ! Och spisen funka ju självklart inte heller..
Jag & Daniel hade tagit en öl så vi kunde ju inte åka och köpa nya heller!
Tillslut fick Jenny skjutsa mig till Statoil , men fanns det där ? NEJ!
Så på Hemköp fick vi tillslut tag i nya proppar, blev överlycklig för tänkte att nu ska jag äntligen få äta mina popcorn :D
Men icke.. Det funka inte även fast vi bytte propp.. Tillslut fick Daniel ringa vicevärden ( som tur är bor 2trapppor ner ) som kom och hjälpte oss !
Och ännu mer tur är ju att Daniel kan pausa programmen på tv;n annars hade vi ju missat Ice Age 3 också!


Nu har jag gått ut och gått, diskat och ska nu äta frukost, hoppa in i duschen sen lämna bobben hos Frida undertiden jag är i skolan :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar