torsdag 19 april 2012

Maybe tomorrow will be better

Jobbade kväll igår, skönt att man får lite lön nästa månad också ! :)
I alla fall så ringde Daniel och sa att han hittat en mobil, en Sony Ericsson Neo, en lika som han har, en lika som jag vill ha, begagnad i Söderhamn, självklart åkte han och köpte den åt mig !
Aldrig riktigt tyckt om touch, men den här älskar jag !



Idag
Vaknade klocken 9 av att Daniel ringde och väckte mig, klev upp, drack kaffe och gick ut och gick med Snobben, 2,5km.
Undertiden jag gick pratade jag min kära vän.
& jag förstår inte hur folk kan bete sig som de gör!!
Beter sig illa mot varandra, fast berättar bara vad den ena gjort, inte den andra, för att skydda sig själv och för att få medlidande.
Ursäkta, men hur dum i huvet får man vara?!?!
Tror den personen själv att ingen känner den andra och får reda på den sista pusselbiten så man vet hur det egentligen va, visst, man ska ta allt man hör med en nypa salt.
Finns ju verkligen folk till allt, vad tjänar man egentligen på att ljuga, allt kommer ju ändå fram tillslut och då blir ändå den personen utskrattat och ingen kommer tro på den igen, även om nästa saken kanske skulle vara sanning är de ingen som tror på det..

De försår ju själv inte att de förstör deras liv, man kommer inte långt i livet på att bete sig så här.


Nog om det nu, bara lite tankar jag ville få ur mig!
Nu ska jag hoppa in i duschen sen plugga !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar