onsdag 22 februari 2012

love my life.

livet är så underbart just nu, allt går bra !
det är för bra för att vara sant,eller är det dåligt att säga så?

Igår gick jag och hälsade på Lisa, länge sen nu !
Iallfall så hade vi tråkigt och visste vi inte vad  vi skulle göra, sen kom Lisa på att vi kunde busa med hennes pojkväns bil Christer, han jobbade.
Vi tog med oss hans extranyckel och åkte till maxi, köpte ballonger, toapapper och cerpentiner!
Åkte sedan förbi hans jobb och kollade vart hans bil stog, otur nog hade han ställt den alldeles utanför men tur nog är Christer lätt lurad så kastade iväg ett sms och skrev att Securitas var i farten med att sätta böter och att jag hade sätt att dom kollade på hans bil, så han mer eller mindre sprang ut och flyttade bilden!
sen var de bara att sätta igång ! :D

Vi fyllde bilden med ballonger, cerpentiner och toapapper, även toapapper utan på!
Sen kom vi ju på att vi vela se Christers min när han upptäckte bilen, så vi åkte och lånade min snälla farbrors bil och ställde oss mitt emot, efter ett tag gick christer ut och rökte, han prata med lisa samtidigt som han trodde bara var hemma..
Sen när han sa att någon hade haft kul med hans bil gick det ju inte att hålla sig för skratt när vi satt 2m ifrån och såg han !
Var bara att hoppa ut ur våran bil, och skratta ännu mer!

1 kommentar:

  1. Bara en vecka ungefär, efter jag skrivit att livet var för bra för att vara sant, gjorde Peder slut. Men det var nog bara jag som hade otur, så tror inte det är dåligt att säga så! Det är bra att du vet nu vad du har, så du slipper komma på det om du förlorar det, som många andra gör :)
    PUSS!

    SvaraRadera