fredag 3 februari 2012

brrrr..

Vaknade i morse av att alarm gick igång, blev skit sur och trodde att Daniel ställt ett åt mig ute vid tv;n, men är ju sjuk så ska ju inte upp.. Måste börja ställa ett alarm i ett annat rum för kommer inte upp annars, hehe.
Hörde sen att de kom från toan så gick dit, nä då hade Daniel glömt sin mobil hemma, smörto !
Aja, somnade om i någon timme, gick upp och gjorde frukost, la mig i sängen och kika klart på filmen ja somnade ifrån igår, Papillon. Ganska bra film ändå :)

Klev upp efter ett tag och åkte hem, släppt ut snobben och skottade gården, tänkte rycka igång skotern också men den var så tung att dra så sket i de.
I alla fall, när jag kom in igen upptäckte ja att de bara var 15 jävla grader inne, fyfaaan vad kallt de var !!
Så nu sitter jag och eldar i kaminen som en tok!

Måste även säga att jag längtar till ikväll, tacos & basta med finaste ! Lovley

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar