tisdag 14 februari 2012

alla hjärtans dag.





Tänkte börja med att berätta om min helg.

Fredag -
umgicks med min bästa Amanda, snacka skit och snurra lite på stan, efterlängtat ! <3
Hon fick även ett ljus av mig som jag gjort !
Blev tidig kväll för mig eftersom jag börja jobba klockan 07:00 på lördagen.


Lördag-
Jobbade 07.00-16.30, var väldigt stressigt, ont om tid och för mycket att göra!
när jag sluta åkte jag och hämta daniel, åkte hem till mig och hämta mat som vi gjorde hemma hos han senare, lövbiffs rullader och råstekt potatis, mumma ! :D
jag tog en öl till maten för tänkte åka och mys dricka med mina pinglor amanda & rebecca sen, men blev inte så för mådde skit, vi åkte istället och hämta upp jocke och snurra något varv på stan men gav upp ganska fort. tvär slockna när vi kom hem..

Söndag-
Vaknade och mådde inte alls bra, var dunder förkyld, klev iallafall upp och  städade och tvätta åt daniel, för han var ute och åkte skoter ! avis..
på kvällen åt vi gomat hemma hos hans föräldrar, jätte trevligt var det !
åkte och handlade lite sen hem och la oss och kikade på Poppers Pingviner, Daniel somnade på en gång som vanligt men jag kikade klart, grymt bra film :D

Måndag- 
Hade studiedag då, åkte hem och gjorde lite ljus sen tillbaka till daniel och bakade piråger, gud så god dom blev !
Iallafall så skulle vi åka hem till mig och sova sen, och jag hade snobben med mig.
Hoppa in i varsin bil, jag hade snobben bak i min bil, där låg även Daniels matlåda, sen när vi kom hem och jag skulle ta sakerna som låg i baksätet så låg även två halv ätna piråger där, FYY SNOBBEN!
att jag inte ens märkte nå förstår jag inte, förstår heller inte att han tog dom, han har inte gjort de på flera år, fast klockan var i och för sig mycket och han hade inte ätit någon mat, men ändå..
men lite kul var det ju ändå :)


 mästerkocken ;)

 mums :D

 lite misslyckad !
ja och här har snobben varit i farten!


och nu ska jag fortsätta med mina älskade ljus ! :)

1 kommentar:

  1. åååh, lövbiffsrullader å råstekt potatis <3 kan inte tacka dig tillräckligt för att du bjöd mig på den maten :')

    SvaraRadera