onsdag 1 februari 2012

Everything comes, do not lose hope. Sooner or later the love comes to all.



Grymt bra låt, lika bra nu som förr.






måste även säga det att jag blir så less på personer som får höra att man går på GI och säger :
" VAA? varför gör du det, du är ju inte tjock, du är ju smal !"

ja jag kanske inte är tjock, men de är väl ändå jag som ska vara nöjd över min kropp ?
tycker inte att jag är tjock, men att gå ner något kilo skulle inte skada, jag vill att min mage ska vara platt, ja vill knappt ha tighta tröjor för jag tycker de är jobbigt när magen "putar ut" , jag vill komma i mina favorit jeans igen, jag vill förbättra mina matvanor och få bort sötsuget !
mitt problem, inte erat, punkt slut.


Vill även säga, att jag träffat en underbar person, Daniel, glad jag träffat dig, tycker om dig så ! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar