fredag 10 februari 2012

23:00-16:34.

nu har jag varit utan snus sen igår kväll tills nu & jag känner hur paniken börjar komma krypande, huvudvärk och irritation är självklart redan här, känner mig arg som ett bi, mamma & pappa kan inte säga något till mig utan att ja skriker åt dom, så efter jag fått i mig lite mat så åker jag någon annanstans för annars blir de krig här.
men ändå vill jag inte 'äta för då kommer ju suget efter snusen ännu mer..
och hur ska jag kunna jobba hela dagen i morgon utan snus ?!

MEN JAG SKA KLARA DET!

2 kommentarer:

  1. Du klarar det Malin. Hitta på nå å göra när suget kommer så går det lättare. sjung en truddelutt lr nå, bara så att du får nå annat å tänka på en liten stund så går det lättare.

    SvaraRadera
  2. du klarar det, Malan! bara bit ihop och ta dig genom det.

    SvaraRadera