måndag 27 februari 2012

live love laugh







Cissi gnällde på mig att jag blivit dålig på att uppdatera, så är väl bara att sätta igång !

Iallfall, så skulle vi äta spaghetti och köttfärssås hemma idag, men fans ju förfan ingen ketchup !
och vem kan äta det utan ketchup ?!
Tog med mig mat i en mat låda och åkte in till Daniel istället för att åka in och köpa ketchup och sen tillbaka hem eftersom vi ända sover här inatt, men tro på fan, inte hade han nå ketchup heller :( så fick äta utan ändå..

Tänkt dra lite kort om min helg !

Fredag
-
på dagen var jag och hjärtat upp till birsta, gick på ikea & självklart in på själva birsta, men hitta inte ett skit !
ända jag fick med mig hem var nya bromsbelägg till bilen och lite smått och gått till mina ljus !
När vi kom hem gick jag och la mig och sov och D åkte in till stan för att sälja fälgar, sen var de bara att kliva upp och åka till sundsvall för att hämta pappa som varit uppe i luleå!

Lördag -
gjorde inget speciellt på dagen, D åkte rally.
sen på kvällen fick vi finbesök av Utters, åt oxfilé och prata, D var självklart med!
alla satt och drack utom jag eftersom jag lovat att skjutsa hem dom.
Senare in på kvällen tog vi D´s bil och snurra något varv, var rätt dödt så åkte hem igen och vänta på att Utters vela hem..

Söndag -
Söndagen spenderade jag och Daniel på varsin skoter, riktigt underbart väder må jag säga !
Synd bara att snön var så hårt packad så min skoter vela inte riktgt kyla så fick stanna några gånger och kasta upp snö!
På kvällen gjorde vi oxfilé och pompa hos daniel, MUMS!
sen skulle vi lägga oss och vila .. ATJENA! vakna efter kl 11 av att Maria ringde och sa att någon hittat på bus med min bil, förstod på en gång att de var Johan Hjelm !
Men som tur var lyckades vi somna om :)








                                                you light up my world like nobody else


1 kommentar: