tisdag 17 januari 2012

a little more country than that!

har verkligen haft en toppen helg, fredagen spenderade jag med D, tittade på film och hade det jätte mysigt!
l
ördagen så kom mina tjejer hit, frida & amanda, åt go mat som frida beställt och jag gjorde, sluta med att alla låg på soffan och var helt död för att vi ätit för mycket ! haha :)
sen åkte vi in till stan och snurra där ett bra tag innan jag åkte till D, han var barnvakt åt Ida, en jätte söt tjej,
var även ett väldigt smart drag att låta en 5åring äta godis sent på kvällen, ingen över speedad hon var just, tog ett tag innan D fick på henne pyjamas och fått henne borstat tänderna, var väldigt roligt att titta på :D
men hon somna väldigt fort sen, även ja somna..
Söndagen gick jag och D på bio, Alvin & gänget 3, haha ja bara älskar tecknade filmer !

Nu ligger jag här i sängen och ska börja göra en powerpoint som ska vara klar i morgon, fattar just ingenting !
 ¨ääh nu har inte jag tid med den hära skiten längre,
so long fuckers !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar