tisdag 10 januari 2012

time to let go..

jag fantiserar och drömmer så mycket om dig,
så mycket att jag tror att de kommer bli verkligt igen.


-jag tror på mina egna lögner.


jag kommer så väl ihåg de, första samtalet från dig,
jag visste inte vem du var, du var full,
jag fick ett sms av dig dagen efter,

du bad om ursäkt om du varit jobbig


jag sa att de var okej,

vi smsade ett bra tag
du ringde mig, vi prata i flera timmar

jag förstog aldrig varför du vela ha någon som mig,

du hade flera andra att välja på, men du valde mig. bara mig.
jag blev så mycket gladare när jag hade dig, 

jag orkade mer,
jag skötte skolan,
jag var glad hemma,


du var de bästa som hänt mig men även de värsta, de värsta var att förlora dig,
det var jag rädd för, hela tiden.
vi började bråka, och en vän till mig fick mig att lämna dig innan du lämnade mig,
de svåraste jag varit med om, de jobbigaste i mitt liv.

än idag
saknar jag dig
saknar din närhet
saknar din röst
saknar din beröring
saknar hela dig


än idag
hoppas jag på att få dig tillbaka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar