fredag 13 januari 2012

jag saknar inte dig bara för att jag pratar om dig, jag har bara upplevt en stor del av mitt liv med dig.





Måste säga att jag hade en jätte trevlig kväll igår med D.


Gick ut och gick en lång promenad först sen gick vi inte till D och bara satt och prata och helt plötsligt var klockan kvart i 12, vafan klockan var ju 8 nyss?
Prata om allt mellan himmel och jord kändes som.
Snobben var även med och han var helt tokig i D:s sköldpaddor, du är bra söt du Snobben !
Aja, jätte trevligt iaf !

Nu ligger jag i sängen och drar mig lite, ska snart kliva upp och försöka göra lite nytta innan jag ska fara till skolan och ha matlagning, tänkte inte äta nå eftersom jag, frida och amanda ska till lina sen ikväll och äta tacos, MUMS, och spela lite spel och bara ta det lugnt, känns som de kommer bli en mysig kväll !

PUSS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar