måndag 23 januari 2012

Summertime Blues

Haft en tok grym helg !

Fredagen bröt ja mitt löfte om att vara nykter till första april, men de var det värt !
Drog in till Amanda och Madde åh hade de grymt trevligt, snacka skit och drack .
Daniel kom och hämta oss senare så åkte vi lite bil med han till strax efter 12 (?), aja, åkte hem till han och sov.
På morgonen åkte han iväg på rally, och ja somna om och åkte väl hem kring klockan 1 kanske.
Fikade en sväng med bästa Amanda på eftermiddagen innan jag åkte tillbaka till Daniel och grillade, MUMS! :D
Efter vi ätit och så åkte han och lasta sin skoter, kom till mig så lastade vi min, sen hoppade vi in i duschen med några kalla, läckert !
En perfekt lördag kväll helt enkelt :)
Söndagen klev vi upp kring 8, åt frukost, klädde på oss och sedan bar de iväg mot Hassela :D
Åkte skoter halva dagen, vi var helt jävla tvär slut när vi kom hem, och usch & fy vad ont jag har i ryggen nu, tror jag aldrig haft så här ont :(
Men de är nästan så de var värt det !

Nä nu ska jag ta och äta, höres !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar