fredag 1 juni 2012

jag försöker, men det räcker inte.

Jag vet inte hur många prov jag skrivit idag, omprov.
Varför var man inte duktig och gick på alla lektioner så man slapp den här skiten ?!

Trodde detta var min sista dag i skolan, men icke!
Måste tillbaka på måndag den 11 och gör prov, IGEN! 4omprovet jag skriver i ledarskap nu..



Ikväll, eller inatt kommer mamma, pappa och bror hem, äntligen flyttar han hem, efter 7 år !
Världens lyckligaste syster just nu!
Och lördag natt åker jag ner till arlanda för att sen ta planet till Alanya.
Så ikväll, blir det någon kall och bara mysa med mitt älskade hjärta, Daniel.

Jag kan inte beskriva min kärlek till dig, det går inte, ord kan inte beskriva hur mycket du betyder för mig. Älskar dig nå otroligt! Och jag kommer sakna dig som en idiot när jag är i Alanya, men det är bra att sakna, då inser man verkligen hur mycket man betyder för varandra!

Jag är nog den lyckligaste i världen som har dig.
Jag behöver aldrig känna den där känslan, av att du kommer lämna mig.
Jag vet att du aldrig skulle såra mig med flit.
Jag vet att du bara är min och jag din.
Jag vet att du älskar mig.
Jag vet att det är mig du väljer att dela ditt liv med.
Jag vet att det är mig du väljer att dela dina tankar med.
Jag vet att du älskar mig för just den jag är !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar