fredag 15 oktober 2010

hudiksvall, vilken jävla håla.

läs & rätta mig om jag har fel !
dom har förbjudit oss att stå på gretas, för de stör dom som bor runt omrking, men vad fan bosätter man sig mitt i stan kanske man inte ska gnäll för billjud & lite oväsen ! har ja fel ?

gretas är som en tradition att stå på, ända sen pappa var liten har dom stått där !
& vad ska vi göra annars än att åka bil på kvällarn på helgern ?
våran stad är ju så snål att dom inte kan göra något kul för oss ungdommar.
BrandGaraget växer man ju liksom ifrån då man är 15-16år typ.
så vi som är äldre vad ska vi göra då?
visst, någon gång ibland går det ju bra att sitta hemma & ta de lugnt, men hur kul är de efter att ha suttit i skolan en hel vecka ? då vill man vell hitta på saker, eller ?
& de blir ju bara fler & fler ungdommar som dricker på helgerna för de finns inget annat att sysselsätta sig med eftersom våran kommun är så grisigt snål !

dom har ju byggt några bögskateboard rampar, men vafan, hur många tjejer skatar då? :S
de är ju typ 10åringar som åker runt på kickboards där !

& alla som klagar på att ungdommar kör för fort med sina bilar..
MEN HALLÅ! har ni kollat hur busschaffisar kör eller ? satt mig längstfram en gång, dom kör 60-70 genom stan & över 100 ute på landsbyggden där det är 50 & 70km/h .

jag börjar lessna på våran kommun riktigt mycket nu, sluta klaga om ni ska vara så snåla & inte kan hitta på något annat åt oss !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar